Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja klopt man, maar maar 1 training geskipt hoor, en ja 3 dagen kut eten, moest ff uitvinden qua plannen met werk. Maar nu voor 3 dagen net gekookt, alles in bakjes gedaan, en vanavond gewoon rijst/kip/groente mee naar me werk. Tis niet dat ik al geen zin meer heb ofzo, in tegendeel.

Naja net gekookt, zometeen bij DYEH superman tanktop bestellen, motivatie -> mezelf in die tanktop durven te vertonen

Comment

• Ik ga trouwens side raises eruit douwen denk ik, want denk dat die veel last veroorzaken. Alleen ik mag niet OH pressen, dus dan maar ff niks voor delts.. kutleven

Comment

• Wow very happy, much gains enzo.

Target voor bench gehaald, volgende week +2,5kg. En veel minder last van me schouder door wat veranderingen bij side raises en beter stretchen tussen alles door.

Comment

• Hoe kan je nou je ontbijt missen? Sta je pas om 12 uur op ofzo

Comment

• Zo laat je nest uitkomen dat je super erg moet haasten, en kon dat maar 12 uur.. Moet eigenlijk half 7 op, maar 9 vd 10x zet ik me wekker naar 7 uur..

Dat zijn wel de puntjes, eerder naar bed, eerder eruit en stoppen met roken.
            Last edited by Dexie; 04-02-2014, 08:04.

Comment

• Stoppen met roken zal je zeker goed doen! Ik ben nu een goede 10 maanden gestopt en m'n conditie en algehele performance tijdens trainen zijn echt heftig omhoog geknald. Ook veel beter nachtrust als voorheen, komt veel makkelijker in slaap.

Echter zijn de eerste twee maanden flink afzien. Dat is gewoon echt even doorbijten.
              Squat 8x 97,5kg ¤ Deadlift 8x 100kg ¤ Dumbell Bench​ 8x 60kg

Comment

• Ja denk ook, maar sws voor gezondheid en alles alleen al, ff kijken nog. Ja klinkt heel stom maar jwt, yolo. Tis gewoon zo chill

Vandaag was ff improviseren wegens weinig tijd (as usual op dinsdag), gvd moet me brommer ff maken dan heb ik er geen last meer van.

Anyway kwam neer op.
                BOR opgewerkt tot 7x60kg
                Deadlift opgewerkt tot 1x115 (daarvoor en daarna 100/110)
                Dumbell row opgewerkt tot 8x26kg
                Curlz for tha girlz 20kg aan schijven + ez bar (7,5 d8 ik).

Overall ga ik op alles vooruit zit alleen vaak in tijd nood en kan me schema op dinsdag/donderdag niet optimaal volgen helaas. Maarja ff tomos kopen of scooter maken en broep dan ist weer goe.

En GVD waarom log ik nou weer half XDD toch niemand die meekijkt en wou het eig niet doen.
                Last edited by Dexie; 04-02-2014, 18:51.

Comment

• Dit is wel godnondeju al de 47e keer dat je hier predikt te stoppen met roken hè, gaat het er nu echt van komen?

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                    Dit is wel godnondeju al de 47e keer dat je hier predikt te stoppen met roken hè, gaat het er nu echt van komen?
                    Heeee heb jij een zender op je pc met de woorden dexie-roken-stoppen? XD xxx
                    Ja man, dat zeg ik het moet eigenlijk wel maar gvd, ben gewoon een slappe zak want dat betreft want geniet van iedere peuk. Maar zoals ik al zei, het moet eigenlijk wel net zoals meer slaap :P

Kan niet alles tegelijk ineens goed doen he

Comment

• Niemand die meekijkt?Zeker wel!
                      Iedereen hangt aan jouw lippen vriend.
                      Succes met de brommert en het stoppen met roken.

Groetjes aan Romana.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                        Niemand die meekijkt?Zeker wel!
                        Iedereen hangt aan jouw lippen vriend.
                        Succes met de brommert en het stoppen met roken.

Groetjes aan Romana.
                        Jij mag ook achterop hoor, kunnen we slootje springen met de brummurt

Comment

• Vanaf morgen ub/lb knallen van dynobet

Comment

• Jij ook al?
                            Daar ben ik vorige week weer mee begonnen, lekker hoor.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ja, pushpull had toch wel wat gebreken voor me, teveel voor me schouder, en de verdeling met benen is niet optimaal

Comment

• UB beviel wel goed, alleen wat onderarm werk toegevoegd. Overigens op sommigen dingen een stapje terug doen in gewicht en weer wat beter op de uitvoering letten. Kon ik nu mooi merken met die 80% intensiteits week, volgende week 90% en dan die week daarop 100% (zoals in het ub/lb topic staat) en dat gebruik ik als start gewicht om na 8 weken me progressie te checken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X